Beweeg je vrij

Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Onze klanten waarvan wij een e-mail adres hebben ontvangen na de controle-afspraak (circa 4-6 weken na afleveren van een dienst of product) een uitnodiging per e-mail. In de uitnodigingsmail zit een knop “Beoordelen” die toegang geeft tot een webpagina waar de klant zijn beoordeling kan geven.

Naast een beoordeling van onze organisatie op 5 onderdelen, vragen wij de klant een cijfer te geven voor de geleverde oplossing (product en/of dienst).  Er is ook een mogelijkheid om in een vrij tekstveld een extra toelichting of een aanvulling op de beoordeling te geven. Vervolgens verzendt de klant de beoordeling naar ons.

Na verzending van de klantbeoordeling wordt deze door ons webteam gecontroleerd op authenticiteit en eventueel ontdaan van ongepast taalgebruik. Ook worden eventuele persoonsnamen geanonimiseerd.

Als dit is gebeurd wordt de klantbeoordeling aangevuld met de betreffende aandoening, het geleverde product(en) en/of de dienst(en) en wordt aangegeven binnen welk thema of welke thema’s deze klantbeoordeling een plek heeft. Zo kan elke bezoeker van de website zoeken naar specifieke klantbeoordelingen op basis van een zoekopdracht die is gericht op de aandoening, het product en/of de dienst of het voetzorgthema op de website.
Vervolgens wordt de klantbeoordeling anoniem op de website gepubliceerd. De naam en persoonsgegevens van de klant zijn dus niet zichtbaar met uitzondering van de leeftijd en het geslacht.

Alle klantbeoordelingen zijn gebundeld in een totaaloverzicht dat bereikt kan worden via het beoordelingsblok op de homepage. Hier is ook een filterfunctie beschikbaar, waar gericht op thema kan worden gefilterd.

Wanneer de bezoeker van de website in een bepaald thema op de website is aanbeland, dan worden vanaf dat punt alleen de relevante beoordelingen horend bij dat thema getoond.

Bij de productpagina’s worden onderaan alle klantbeoordelingen getoond die op het desbetreffende product van toepassing zijn.

Deel |