Bedrijfsbrochure

Pdf document (4.3MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 1 | Augustus 2014

Dit nieuwe magazine “Comfortabel bewegen” wordt u aangeboden door de drie ondernemers, die samen verantwoordelijk zijn voor het unieke concept dat in het voormalige gemeentehuis van Heythuysen is ontwikkeld. Dit concept brengt (voet)zorg, schoendetailhandel en horeca samen onder één dak.

Pdf document (14.4MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 2 | maart 2015

De eerste editie van dit magazine heeft geleid tot veel positieve reacties. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Reden te meer voor ons om in deze tweede uitgave weer een mooie verscheidenheid aan interessante artikelen en wetenswaardigheden voor u te verzamelen.

Pdf document (17.4MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 3 | September 2015

Met de uitgave van alweer de 3e editie van dit magazine luiden we het eerste mooie samenwerkingsjaar uit. Tijd dus om samen met alle betrokkenen even terug te blikken en waar kan dat beter dan aan tafel bij Porto Maurizio? Over Porto Maurizio gesproken, zij vieren dit najaar op feestelijke wijze hun 20 jarig bestaan en dat was voor ons genoeg reden om de hele familie Palermo op de cover te plaatsen.

Pdf document (19.5MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 4 | maart 2016

In deze 4e editie van Comfortabel Bewegen veel reisverhalen. Net als in alle eerdere uitgaven vindt u ook deze keer de nieuwe collecties dames- en herenschoenen uitgebreid tentoongespreid. Een bezoek aan de winkel is dit voorjaar zeer de moeite waard en u maakt daarbij ook nog kans om te winnen! Het hoofdartikel gaat over de Nationale Diabetes Challenge en onze eigen lokale Penders Voetzorg Leudal wandelvierdaagse.

Pdf document (15.0MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 5 | September 2016

Deze 5e uitgave staat weer boordevol interessante artikelen en verhalen. In het hoofdartikel blikken wij terug op de afgelopen twee jaren, waarin diverse samenwerkingen met andere zorgaanbieders tot stand zijn gekomen. Daarnaast schenken we de nodige aandacht aan de veel bezochte voetchecks die wij periodiek inzetten, de steeds vaker voorkomende Tablet nek, de nieuwste collecties dames- en herenschoenen van PAST schoenen. Liefhebbers van de Italiaanse keuken komen ook weer volop aan hun trekken.

Pdf document (16.0MB) Downloaden

Comfortabel Bewegen Magazine | Editie 6 | Maart 2017

De zesde editie alweer. We besteden aandacht aan de nieuwe schoenenwinkel in Heythuysen. Door het magazine heen verspreid vindt u een selectie van de nieuwe voorjaarscollectie schoenen. Daarnaast leest u een interview met Berry van den Assem, directeur van Van den Assem schoenen; een zeer gerenommeerde en bekende keten van schoenenwinkels uit de regio van Rotterdam. Zij geven straks in september permanente invulling aan de schoenenwinkel in Heythuysen. Verder in dit magazine volop aandacht voor orthopedische schoenen, innovaties binnen de voetzorg, en handige verzorgingstips voor uw voeten. Ook leest u alles over de natuurzuivere huiswijnen van Porto Maurizio, en vertelt Chef-kok Maurizio hoogstpersoonlijk hoe u een heerlijke Spaghetti all’Amatriciana maakt.

Pdf document (13.9MB) Downloaden

Orthopedisch komPAS

Pdf document (5.0MB) Downloaden

Pure Kracht

Pure Kracht is een eenmalige uitgave van Sophia revalidatie en Penders Voetzorg ter gelegenheid van de officiële opening van de nieuwbouw van Sophia Revalidatie Den Haag.

Pdf document (9.0MB) Downloaden

Themaboekje Bewegen en comfort