Beweeg je vrij

Internetbureau eFocus publiceert cases over Penders Voetzorg

09 October 2012, 16:17, Utrecht

Internetbureau eFocus heeft zojuist twee cases over Penders Voetzorg op hun website gepubliceerd. In deze cases behandelen ze enerzijds de realisatie van onze nieuwe website en anderzijds de realisatie van onze FootShoot iPhone app. Hieronder kunt u het nieuwsbericht van eFocus lezen waarin ze de twee projecten nader toelichten.

eFocus is een fullservice internetbureau en opereert vanuit haar vestigingen te Utrecht, Amsterdam en Amersfoort.

"eFocus heeft met een enthousiast team gewerkt aan de eerste voetzorg app, die vanaf nu verkrijgbaar is in de Appstore. Ook is de nieuwe website van Penders Voetzorg gelanceerd. Met de nieuwe website en de mobiele app ‘FootShoot’ zijn zij klaar voor de toekomst.

Mobiele FootShoot app

Consumenten gaan steeds meer zelf op zoek naar zorgaanbieders, waardoor het voor Penders Voetzorg belangrijk is om zich te onderscheiden. eFocus heeft een mobiele app ontwikkeld waarmee Penders Voetzorg hier de eerste stap in kan maken. FootShoot is de eerste echte E-health app voor voetklachten en voet-gerelateerde problemen. FootShoot maakt een eerste opname van voeten en de voetzoolprofilering. Een afdruk van de voetzoolprofilering kan eenvoudig met behulp van een paar Podotracks (gratis aan te vragen via de app) en de ingebouwde camera-functie. De aanvraag wordt vervolgens beoordeeld en beantwoord door een voetzorgprofessional van Penders Voetzorg.

Nieuwe klantgerichte website

De nieuwe website is ontwikkeld op het TYPO3 platform en is opgebouwd vanuit verschillende thema’s. Dit zorgt er voor dat de informatie makkelijk vindbaar is voor de bezoeker. De geïntegreerde ratingtool en de testimonials zorgen voor betrouwbaarheid en transparantie. Dit is binnen de huidige zorgmarkt een belangrijke factor. De servicegerichte benadering van de nieuwe website zorgt er voor dat de bezoeker de juiste informatie en behandeling krijgt. Dit sluit aan bij de toekomstvisie van Penders Voetzorg: servicegerichtheid en customer intimacy."


Bekijk hier de app- en de website case.

Deel |