Beweeg je vrij

Nieuwe spraakmakende website is live!

14 september 2012, 23:05, Heythuysen

De nieuwe website van Penders Voetzorg is na een countdown van precies 100 dagen na de preview op de Floriade nu eindelijk live. Nederland heeft er een spraakmakende website bij over voeten, voetproblemen, schoenen en alles wat er mee samenhangt.

Er is hard gewerkt aan de website samen met het team van eFocus uit Utrecht, reclameburo 24U uit Geleen en tekstschrijfster Marlieke van Rens uit Roermond.

Ons doel was om een spraakmakende website te ontwikkelen en als klap op de vuurpijl is vandaag ook onze iPhone App "FootShoot" in de Apple Store beschikbaar gekomen.

We hopen dat we aan de hooggespannen verwachtingen tegemoet hebben kunnen komen!

We zetten nog eens de 15 redenen op een rij waarom ons inziens deze website en de gedachte die er achter schuilgaat een nieuwe trend zet in het landschap van de voetzorg in Nederland:

  1. Je wilt gewoon de mooiste en meest informatieve website op voetengebied in Nederland, die volledig gericht is op jouw behoefte

  2. Je wilt een website die gemaakt is door mensen met passie voor voeten, voetzorg en schoenen. Een site met een kloppend hart.

  3. Je wilt een website waarop interessante blogs te vinden zijn over voetzorg-gerelateerde onderwerpen en bewegen in het algemeen.

  4. Je wilt een website die het laatste nieuws en actualiteiten biedt over wat er op het gebied van voetzorg gebeurt in Nederland.

  5. Je wilt een website waarin het prettig navigeren is en waarin je zo snel mogelijk uitkomt op het voor jou relevante onderwerp.

  6. Je wilt een website over voetzorg die leeft en zich telkens vernieuwt. Je wilt een website die up to date is en je alles biedt.

  7. Je wilt duidelijk en inzichtelijk hebben wat je vergoed krijgt voor jouw voetzorg in een handige vergoedingenwijzer.

  8. Je wilt een website die grafisch en tekstueel boven alle andere websites uitsteekt. Je wilt een website die boeit en verrast.

  9. Je wilt een website die niet bol staat van de medische termen en je dus nóg niet weet wat mogelijk op jou van toepassing is.

  10. Je wilt goede achtergrondinformatie en uitleg over het zorgtraject alvorens je de spreekkamer van de adviseur ingaat.

  11. Je wilt dat Google je de beste website geeft als je zoekt op een trefwoord dat is gerelateerd aan je voetprobleem. Hit & Read.

  12. Je wilt interessante content over voetproblemen kunnen sharen via social media zoals Facebook, Hyves en Twitter.

  13. Je wilt uitgebreidere achtergrondinformatie over het voetprobleem om zo gerichter vragen te kunnen stellen aan je behandelaar.

  14. Je wilt weten wat anderen vonden v/d geboden oplossing bij het zelfde voetprobleem en dit meenemen in de keuze v/e aanbieder.

  15. Je wilt je eigen voetprobleem kunnen plaatsen binnen de context waarin je het ervaart.

Veel plezier! 

 

Ivo Franssen, Henk Engelen en webmaster Tony Schreurs

Deel |